Målarstunder är igång

                                                     

Köpte vattenfärg en dag nyligen. För ett barn måste ju ha vattenfärg! Tycker jag ^^
Jag minns själv att jag tyckte det var megaroligt att måla med pensel och blanda färger som liten. Som "lek" då alltså för måla kan jag inte ;D Men det behöver man inte kunna som vuxen ens för att ha kul, tack o lov!
Köpte en sådant där bra förkläde på Ikeas barnavdelning samt penslar därifrån men färger hade de visst bara sådana "små". Jag vill egentligen ha såna jättestora så hon kan kladda och smeta färg riktigt ordentligt! :) Men jag hittade aldrig dessa jag tänker på som man hade i skolan och på fritids som liten. Så det fick bli en mellanstor ask från hmm Coop tror jag.

Tog bilderna igår på busfröken som mest gillade att leka med penslarna i vattnet ;) Vi har precis haft en målarstund igen nu efter lunchen men nu är det lite vila som gäller. Vill så gärna gå ut men det är hemskt i regnet när man inte har regnkläder - för då kan jag tycka om det istället. Åh, vad jag vill ha ett snyggt set regnkläder, typ från Didrikson tänker jag mig. Men det dröjer väl.


                                        
                                         
                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback