Medlemskort och ännu en tuff dag

                                                        

Aaah det var superskönt att sola igår och jag verkligen kopplade av i de dära tio minuterna i värme och lugn med ro. Var gladis när jag återvände hemmåt igen :) Ska sola en del nu fram till sommaren och i samband med det även ta en egen promenad för mig själv varje gång efteråt. Kommer bli sköna stunder det där! Jag tror verkligen jag kommer må mycket bättre, bli piggare och känna mig finare av detta. Som förr :)
Så nu är medlemskortet för "mitt" Meddo på väg hem till mig så jag kan sola upp till 30% billigare. Det är annars rätt dyrt att sola där, enda och dumma nackdelen.

Har varit en riktigt tuff dag idag igen och man själv är ju grymt nära ett sammanbrott. Men ikväll har vi visst fått tillbaka vår Jennie igen och hon har showat och skrattat för oss, LOVELY och speciellt efter denna veckan. Är helt slut som människa - av mitt lilla barn haha! Tänk att en så liten kan ställa till med ett sådant kaos ;) Älskade lilla tjejen. Fast jag föredrar när hon är sitt vanliga jag ;) Nu ska jag få lägga mig och läsa ett bra tag HELT ENSAM. Skönt ska det bli och jag ska riktigt slappna av i hela kroppen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback