Nät-shopping!

nu har jag ringt och pratat med kundtjänst på Bonprix, eftersom jag beställde några plagg därifrån för längesedan varav jag skickade tillbaka två av dem och ännu inte, efter kanske 5 veckor, fått tillbaka mina pengar. Nu ska det lösa sig, men gud vad jag tycker det är trist när man måste ligga i själv för sådant!

Jag beställde ett tag efter det andra plagg från Nelly istället och där var jag jättenöjd däremot, och det brukar jag bli när det gäller de flesta andra ställen så i övrigt är jag så för nätshopping :) Men nu lär det dröja ett bra tag innan jag ens kan tänka ditåt igen. Så är visst livet, men jag jobbar på't! Och snart får det allt vara MIN tur! :)

                                                           


Tillägg: Fick inte ens en ursäkt för att de glömt/struntat i att betala tillbaka mina flera hundra kronor. Ännu mer illa tycker lilla jag.


Kommentarer
Postat av: sandra

Jaha va Kul trivs ni? Jobbar ni båda nu eller? Vi ska också flytta ska flytta upp till norrland. Får se hur det går väldigt nervöst. Ha det så bra kram

2010-03-15 @ 21:11:34
URL: http://sandrajjjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback