Off

Många tankar idag om mycket, och både mer o mindre självvalt off. Jag umgås med mitt älskade barn och funderar på de djupa sakerna in the life. Vi ska gå ut i solen och busa nu jag och Nenne Bus. Det ska bli roligt. Jennie gör det roligt och får alla att skratta när som helst, och jag älskar vårvädret! Tänk att det snart är sommar! Så fantastiskt!

Och även fast jag alltid sagt att jag tycker om alla årstiderna - att jag inte kan välja "den bästa" och trots att alla årstider har sin otroliga charm SÅ måste jag nog säga att det är sommaren som jag alltid längtar till. Mest tror jag att det beror på att vintern är så lång och sommaren är så kort. Jag behöver verkligen sol för att må bra.

Ikväll ska jag städa och göra något mys med Jennie, något pyssel kanske? Marcus ska iväg på hockey (!!!) med jobbet. Låter rätt trevligt faktiskt, även om vi inte är så överdrivet (hmm) intresserade..., så det hoppas jag att han får.

Älsklingarna

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej var längesen, jag hoppas allt är bra. Kram

2010-03-30 @ 18:37:02
URL: http://lakritsviolen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Inte underligt alls... jag kommer ju från Åby:) Du också förmodar jag?! /Johanna

2010-03-30 @ 18:42:33
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback