Sagostundstid...

Vet inte vad jag gjorde för att hela inlägget jag skrev nyss skulle försvinna. Nåja.



                              

Sent i säng. Upp tidigt. Ögonlocken vill använda sig av tandpetare idag men jag tror att det skulle se väldigt märkligt ut för andra? Det får gå utan, men jag kan säga helt säkert att jag kommer sova middag idag.

Vi har inte ätit frukost än så det ska vi göra nu, sedan blir det att göra sig klar för att gå ut. Sagostund på Stadsbiblioteket är det som gäller för oss idag. Det ser Nenne fram emot så det känns roligt.

                               

Kommentarer
Postat av: Tobias

sv: Tack, Thina det värmer!

Ja, det gjorde ni rätt i ni verkar se glada ocy lyckliga ut på korten=). Vad skönt för M! Jag har 15 minuters gång väg ca så det är najs!



Nej, tror inte jag skall dit för jag fyller ju år imorgon den 1/4 -10, Blir nog en del firande med familj och vänner. Visst skulle jag kunna gå ut men känner för en lugn helg.



Hoppas du hade en bra helg och en bra början på denna vecka. Ta hand om er!

2010-03-31 @ 09:16:18
URL: http://www.tobholm.blogspot.com
Postat av: Tobias

Hej, igen! Tänkte på det där med att du skulle behöva tandpetare för att hålla dina ögon öppna. Har du sett Mr. Bean på semester? När han håller på att somna i bilen och sätter upp ögonen med tandpetare ser så sjukt roligt ut :D

2010-03-31 @ 09:27:33
URL: http://www.tobholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback