Snorhalt men ack så fin dag!

Sov halva förmiddagen idag, och det var helt fantastiskt skönt kan jag tala om för er :) Sen var det upp och göra sig klar för att luncha här hemma med Marcus. Jennie är ju med sin farmor idag och de roar sig säkert utomhus i det här fina vädret kan jag tro! Ska strax ringa och se vad de har för sig :)

Jag har iallafall roat mig utomhus idag i ett par timmar. Promenad ala 1 timma, i snorhalt vägunderlag! Min kropp är helt stel av att jag har gått så koncentrerat (säger man så?) på isbanan som annars ska föreställa en trottoar. Hade tänkt mig en powerwalk liksom, jaja bara för att solen skiner så fint och framkallar drömmar betyder det ju inte att vintern är borta än, tyvärr. Tyckte synd om alla äldre människor man såg ute, de gick såklart jättesakta och var livrädda att halka. En annan klarar sig ju oftast om man halkar.

Så nu är jag precis hemkommen. MED en, av banken, upplåst internetdosa med ny kod... Efter att Jennie klarat att blockera den :) Är galet törstig! Jag sa till Marcus när vi gick hemifrån förut när han skulle tillbaka till jobbet... att jag är så otroligt törstig (även fast jag precis druckit massa vatten). Och nu sitter jag ÄNTLIGEN här med ett glas iskallt bubbelvatten. Gud så härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback