Olofsse

Vet ni vem Nenne Olofsse är? Det är min dotter det. Iallafall enligt henne. Men det låter ju ganska likt Jennie Olofsson ändå. Och mycket gulligare! :)

Idag fick vi vakna väldigt tidigt tyckte mamma och pappa i den här lilla familjen. På tok för tidigt! Så det blev kanske totalt 4-5 timmars sömn och det är hälften av vad iallafall jag behöver för att må bra. Men så kan det vara (alldeles för ofta) och idag har jag trots detta mått helt okej. Förvånande men mycket bra. Längtar dock efter att få sova sen :) Blir sängen SÅ FORT Nenne somnat ikväll kan jag meddela!

Nu ska vi se ett avsnitt av Ebba och Didrik och mysa i soffan. Tjopp!

                                                       


Kommentarer
Postat av: mamma

säg mej"VEM"? som sötast i världen ÄR-------

2010-03-22 @ 17:13:56
Postat av: Marcus

Bra kort ju! :) Hoppas vi får sova mer inatt iaf!

2010-03-22 @ 21:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback