Bebistiden!

Oj, vad man kan sakna bebistiden emellanåt! Det är ju SÅ mysigt med sådana här små liv. Men hur mysigt det än var så hade vi ju det väldigt jobbigt första tiden. Hoppas man slipper koliken och får njuta mer nästa gång! :) Men som sagt, jag saknar hjäl mig ibland.. det var verkligen så speciellt att ha en liten bebis att ta hand om. En liten liten liten tös att gosa med och lukta på :)

Milla var här igår och hon hade blivit enorm! Haha. JÄTTEFIN! Kunde inte sluta beundra hennes underbara mage. Snart är det faktiskt dags för dem att få ut den lilla bebisen och SOM vi alla längtar! Det ska bli underbart att få se deras pyre och hålla henne/honom i famnen. Jag älskar redan <3

Här är vår Jennie nyfödd, som i månad 1. Hon fick bära prematurkläder vi akut-köpte på sjukhuset i strlk 44 ungefär. Men hade bara ett fåtal plagg som var så små så många klädesplagg såg väldigt stora ut... ;)

                                                

Jennie i slutet av månad 2. Valborgsmässoafton och elden o raketerna var jätteintressanta! Vi träffade på Cicci och Markuu som precis fått sin lilla Alicia. Nu är barn 3 på jäsning :)
                                  

Min älskling Nenne i månad 3. Börjar bli en riktigt glad och busig bebis när koliken minskar och strax avtar helt.
                                                 

                                                       Nenne Bus i månad 4. <3
                                                  




Kommentarer
Postat av: sandra

2010-03-18 @ 12:42:20
URL: http://sandrajjjj.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag saknar familjen släkten och vännerna också. Men har nästan mer vänner här genom att de var s¨å längesen jag bodde där. Men det ska bli skönt med avlastning. Här har vi ju bara svärmor och Rilles syster men svärmor bor 4 mil ifrån så de är ju en bit!

Vi ska köpa mitt föräldrar hem. Ett jätte stort hus med fyra våningar. Men de är mycket att renovera. Ingen av oss har jobb men vi hoppas de löser sig: rille pratade med en målarfirma och de lät jätte positiva. Och jag blir ju hemma ett år till minst. De är i Örnsköldsvik så de är en bit. Men i värsta fall får man flytta tillbaka. Känns som om man ska pröva så är de nu innan barnen börjar skolan! Är ni sugen på en till?? Ja de måste vi verkligen hålla kontakten. Har inte facebook är nog den enda snart. Men kanske måste skaffa. alla tjatar ju=)

Ha de så bra och lycka till med jobb sökande. Kramar sandra

2010-03-18 @ 12:48:28
URL: http://sandrajjjj.blogg.se/
Postat av: Tobias

Tjenare, det är nog jag som skall be om ursäkt för sent svar =). Hur kommer det sig att ni flyttade tillbaka och flyttar igen? Och ditt jobb dyker upp skall du se även i tuffa tider. Helt övertygad om det =)! Marcus jobbar han kvar inom samma bransch eller?



Jag jobbar på Securitas i Norrköping, bor i Nrkpg och trivs bra =). Jo Jensa minns dig och hälsar tillbaka. Har lagt till dig på min lista också nu.

2010-03-18 @ 22:01:01
URL: http://www.tobholm.blogspot.com
Postat av: mamma

så himla SÖT hon är!

2010-03-19 @ 23:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback