Lilla Ängel


Jennie i sin nya klänning hon fick av mormor och Christer i fredags.


"Jag minns den dagen då du föddes
Och hur jag höll dig i min famn
Jag minns din doft och hur din hud var varm
Det jag kände var så starkt

En liten ängel kom till mig
Och all min längtan blev till verklighet
Jag vill vara här för dig

Min lilla ängel en dröm har blivit sann
Jag finns intill dig och jag håller om din hand
Känn ingen rädsla jag finns ju här om natten
För dig, lilla ängel du betyder allt för mig"


Detta är en bit ut en sång jag sjöng om och om och om igen medan jag vaggade i timmar då när Jennie hade kolik de första månaderna av sitt liv här hos oss. Jag tyckte mycket om texten och efter en stund blev det "min-och-Jennies-låt". Låten heter Lilla Ängel och sjungs av Angelita Nooni (eller mig ;)).
Självklart var denna vackra låt med på skivan som spelades under Jennies Välkomstfest (Namngivningsfika) också, och nu idag har jag sjungit den igen för fröken Bus. Hon lärde sig "Lilla ängel", och det räcker så bra :)


Kommentarer
Postat av: mamma

ja, denna lilla söta ängel, hon är så FIN!

2010-04-01 @ 13:40:23
Postat av: Michaela

Hon är så söt!

2010-04-01 @ 14:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback