vbå-dag är inte helt fel!

Detta har jag roat mig med typ.. hm. HELA dagen hittills! Tv alltså, inte en Rolling Stones konsert in real. Jag har sett på Våra bästa år och därmed spolat mig igenom 12 inspelade avsnitt. Inte illa för en sjukling som jag, visst?

Nej då, idag ska jag tala om att jag mår mycket bättre! Är så himla tacksam för det. Inte behövt rusa till toaletten en enda gång men har varit dålig och framförallt helt matt (och ont i magen) efter gårdagens magsjukepärs! Men jag har kunnat äta mat! Och det var så gott så kan jag meddela! Och jag har till och med fikat! Medan jag låg och tittade på VBÅ i vardagsrummet så ringde min mobil... Det var MArcus från köket ;) Han undrade om kaffeleveransen skulle ske med en blåbärsmazarin till haha! Då blev jag gladis :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Härligt att läsa att det börjar bli bättre...krya på dig nu sjukis!! Pussar o kramar

2010-03-03 @ 19:34:14
Postat av: Marcus

Jag tror jag råkade sätta 'Våra värsta år' på inspelning istället för vbå, hoppas det inte gör nåt. :P

2010-03-03 @ 23:50:47
Postat av: Me myself and I

guuubevaremäväl!

2010-03-04 @ 08:36:00
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback