Helgen...




Fyra helt PERFEKTA bilder från Valborg och Bacchus-besöket igår. ;)

Mysig Valborg men nästan som en vanlig dag bortsett från finare mat hos svärföräldrarna på kvällen samt elden vid Cupolen OCH kön mot min sockervadd som jag envist stannade kvar i, i nästan en timma. Ja, sockervadden var bara till mig. De andra ville inte ha och Jennie ville inte ens ta i den. Som tur var fick jag när jag väl var framme köpa en vadd av socker till lille Leon också, så då blev det lite mer värt.

Igår firade vi Robbans 25-årsdag och Cammis 27-årsdag genom ett restaurangbesök på älskade stället Bacchus :D Gissa vad jag åt ;)... Jag kan verkligen inte ta något annat när jag är där. Plankstek. Jennie blev supernöjd med en festlig tallrik smarriga pannkakor med sylt, grädde och glass.

Nu ska jag fixa mig klart för sedan ska vi uträtta några saker innan vi far iväg på dopet!

Kommentarer
Postat av: mamma

vad du suktaR! Vad mysigt ni ser ut att ha...och Jennie ser ut att njuta

2010-05-02 @ 14:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback