Ingen bebis idag heller...

Sitter här o glor med fransarna fulla av färg. Snart dags att tvätta bort och dyka ner under täcket. Inte helt då, det blir att läsa en liten stund innan ögonen faller ihop om jag -och inte ögonen- får bestämma.

Har varit en bra dag men med mycket slit så ryggen känns inget vidare. Får hoppas att natten gör den bättre och inte sämre. Man vet aldrig, det beror sen på hur jag sover. Jäkla rygg man har!

Vid den här tiden trodde vi iallafall att vi skulle ha fått vetskap om ett nytt litet mirakel som har gömt sig i Millas mage i så många månader nu! Men det blev ingen igångsättning som planerat, p.g.a att det var för fullt på bb när de kom dit. Så stackarna fick åka hem igen. Vilken jäkla besvikelse när man såklart gått och varit nervös o allt :/ Det enda positiva nu kan vara att den hinner komma ut utan hjälp på traven och då slipper Milla bli igångsatt som hon ju inte vill egentligen. Men den har inte så lång tid på sig så kom nu bebis om man säger...!

Hoppas ni alla haft en bra dag trots det, iallafall här o på många andra platser, blåsiga vädret. Och hoppas ni får en bra helg! Själv ska jag ha lite party här imorgon och sedan blir det The Crash på L'Orient! =)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Linn

Mjauie, Linn vill också gå på Crash :( Hoppas du sussar sött, jag ska verkligen gå o lägga mig nu..är snarare stirrig och bara sitter pga trötthet :) Hörs snart gulle <3 Pussokram!

2010-05-08 @ 01:56:59
URL: http://linnjennifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback