Regn o rusk

                                      

Supercoola dottern min med brillorna! :) Men idag är vädret jättetråkigt så idag blir det inget bus ute i solen minsann! Regn o rusk, usch usch. Inte min grej. Kan tycka att det är mysigt när det regnar, speciellt om man är ute i stugan på landet, men idag hade jag tänkt mig sol och lite sittande på balkongen vår senare. Och jag har dessutom inga regnkläder så att vara ute ändå under dagen är inget alternativ. Måste dock ta cykeln strax till affären för att köpa hårtoning. Har försökt stå ut men nu krisar det, jag känner mig så ful med utväxten! blä!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: tezzan

här med regnar de :( jag har vart oxelömarknad en sväng o shoppa en ny väska i kväll bli det film tajm:)

2010-05-08 @ 13:22:39
URL: http://tezzankullbohr.blogg.se/
Postat av: Linn

Me vill också följa med ikväll...mjau :( Vi får inte glömma att grilla/vina på eran balkong i sommar, minns du att vi pratade om det när jag var hos er? :) Pussokram

2010-05-08 @ 13:36:34
URL: http://linnjennifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback