Några dagar sedan...

...jag bloggade senast faktiskt och det hör ju verkligen inte till vanligheten ;)

Hänt då?
Inte mycket men har njutit av solen och fixat med diverse. Har haft några bra dagar med fint väder, som de flesta av er andra, och vi har cyklat dessutom :) Svärfar fixade min cykel samt satte på barnsitsen på den och Jennie tycker att det är roligt att åka där bak! Vi var till stan och (äntligen) shoppade en vår-sommar-och-helst-höst-jacka på stan jag o Nenne. Samt ett par ballerina-skor och ett par blöjbadbyxor eftersom jag hoppas att hon ska vilja börja bada... Så kul det skulle vara med att åka till simhallen :D Ska fixa en baddräkt till henne med för alla utomhusbad det lär bli till sommaren :) Det går knappt att få ut lilla Jennie ur klädaffärerna!! Hur ska detta sluta?!



                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback