Elefant igen? ;)

Såhär fetsson var jag efter Jennies födelse. Kolla in skallen ;) Kan inte fatta att jag gick upp från 55 kg - 80 kg =0 Haha :) Det var liiiite skillnad vill jag meddela för den som inte fattar vad viktuppgång resulterar i. Usch vad äcklig jag kände mig. Gick ner allt och lite till inom 9 månader efteråt dock, utan ansträngning. Men nu ca 2,5 år senare när jag börjat gå uppåt igen UTAN bebis i magen så kan jag minsann påstå med ta-tag-i-språk att jag ska börja träna. Nyårslöftet med Anna kan jag känna ;D Ska bli grymt kul dessutom!

                            


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha, du var verkligen en flodhäst hjärtat ;) Dock fortfarande världens sötaste! Hi hi!



Efter nyår ligger din hälsa i mina händer kan man säga! Vi ska springa! Vi ska simma! Vi ska träna våra stjärtar så att man kan kasta mynt på dem och de studsar tillbaka ;) Jag älskar dej!

2010-11-22 @ 23:06:54
Postat av: Millla

Du var lite fyllig då kan man säga!;)

Hoppas det går bra med erat nyårslöfte!



Puss puss

2010-11-23 @ 08:57:51
Postat av: Hella

naw, det är normalt att man är tjock under/efter bäbis... och du hade ju turen och gå ner allt efteråt utan ansträngning. andra kanske får kämpa mer...

2010-11-23 @ 11:05:32
URL: http://kezia.bloggagratis.se
Postat av: Jag...

Ja extremt fyllig flodhäst! Tack och lov att man gick ner så lätt. Men nu ska jag återställa kroppen på riktigt tänkte jag, så rumpgrejen Anna den kör vi på som mål kan jag känna :)

2010-11-23 @ 17:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback