Framme...

Nu är vi hos de älskade på Åland då. Har snosat och gosat med den bästa bebisen jag vet, busat med min flicka och hunnit prata lite skit. God mat med, som alltid när det är Milla-kockat.

Resan med Nenne gick VÄLDIGT bra, hon var riktigt duktig och har nu en stolt mamma. Hon sover här bredvid nu och jag ska strax släcka ner och blunda jag med. Är sjukare igen... men jag tror ändå att det är slutspurten. Det är ju kväll nu och jag vaknade rätt så kry imorse. Glad för att ha fått må bra under dagen, med resandet o så.

Godnatt.

                           


Kommentarer
Postat av: mamma

vad fina "de" är...krya på dej....så roligt att höra att det gick så bra med resan med Jennie.

2010-11-04 @ 11:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback