Nathalie Marie Therese <3

                            

Inatt kom jag och Nenne hem från en liten vistelse i Hammarland. Åland som i Åland var lika fridfullt som vanligt, men mitt barn var sig inte lik. Att vara där var mysigt och bra, men även väldigt jobbigt med tanke på mitt mående nu och min dotters mående som påverkar på flera olika sätt. Fyra dygn är dock för lite att vara hos Milla o co. Helt klart. Vi hinner ju ingenting! Men man får försöka ses snart igen. Ja har inte ens bubblat i deras bubbelbad än herregud!

Men den här gången hos de älskade var vi för en speciell anledning. Nämligen deras fantastiska lilla Nathalie som imorgon blir 6 månader liten. Hon döptes nämligen igår. Och inte nog med att hon är världens sötaste o goaste lilla bebis, och inte nog med att hon är Millas och Victors barn inte.. Nä minsann för detta underverk är även min guddotter :) Mäkta stolt kan jag känna att jag är!

Vår älskade lilla bebis fick namnet Nathalie Marie Therése, namnen som passar henne perfekt <3


Resan hem med Jennie och Mia gick bra. Den fina tjocktröjan som vi visst tappat när vi skulle av båten i onsdags fanns inte nere i hamnen som jag hoppats på. Men vet ni vad! Den fanns ombord! :) Så vi har den tillbaka igen, det blev jag väldigt glad över - trots att det "bara är en tröja". Vi kom hem sent. Inatt. Så det blev kämpigt att komma upp imorse till jobbet vill jag lova. Men jobbe bör man... Och jag bör göra det imorgon också så nu ska jag sminka av mig lite och krypa ner för lite grubbel o läs ett slag innan ögonen strejkar helt.


Kommentarer
Postat av: mamma

oh, så fina...

2010-11-10 @ 17:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback