Out of order

Känner mig lite.. Out of order just nu kan jag meddela. Just nu? Hörde ni? :D Nämen nu är det ju så att jag har börjat ha en aning panik eftersom jag snart ska åka bort. Är alltså ännu sjuk, mår rätt jättedåligt emellanåt faktiskt och ska resa en hel dag med min lilla tjej. Köpa öronproppar till hela bussen kanske? Får hoppas hon kan acceptera den långa färden... Hon tycker ju att det ska bli riktigt kul att äntligen få komma hem till Milla o co igen och att leka i bollhavet på båten. Men resan innan och det.. lite tidigt för henne att koppla ihop det med att det blir bra sen. Håll en tumme för mig imorgon. Kl 06.25 åker vi med Swebus...


Kommentarer
Postat av: Tristan

Jag kommer absolut att hålla en tumme för er resa, hoppas så att det går bra och att ni får det riktigt härligt där på Åland. Kram

2010-11-02 @ 15:34:18
Postat av: britt

Lycka till o ha det så mysigt. Hälsa till Milla o familjen. tänker på er

2010-11-02 @ 19:49:33
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: mamma

Ha en riktig trevlig resa, trots sjukdom får man hoppas på det bästa, o att du orkar. Hälsa Camilla

o Åländska familjen. Tänker på er..Älskar er. Lycka till.

2010-11-02 @ 20:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback