En triss i facket iallafall...

Lite av en kämpande person just nu, eller lite och lite. Men jag försöker verkligen få till precis allting till det bästa. Både för mig och för andra. Det är dock inte speciellt enkelt när precis allt strular eller andra krånglar till saker.
Men det är väl bara att fortsätta efter hur situationen är kan jag tänka mig.

Nu oroar jag mig mest för pengar eftersom jag inte ens fått rätt lön trots att jag jobbat häcken av mig. Men det ska väl lösa sig, har pratat med Jenny. Dock kanske jag inte får nåt mer den här månaden... Och hur ska jag kunna leva i december då och vilken fantastiskt jul det blir!? "Lilla gumman, du vet att mamma jobbat massor när du varit på förskolan men jag har ändå inte råd med nån julklapp till dig" Tack för kommande två månader livet!

Har sökt tre tillfälliga arbeten idag, behöver ha jobb under december och januari då hotellet har julstängt. har redan fått ett nej eftersom det stället visst också skulle ha julstängt.

En mycket positiv sak.. en överraskning i postfacket nyss när jag kom hem. Ett brev från Schenker där det ligger en trisslott i p.g.a. att de tydligen inte hållt vad de lovat :S Så vann iallafall 50 kr... Själva grejen var ju helt klart trevlig :)

                                                                     

Kommentarer
Postat av: Erika

visst VAR den snygg :-)



Hoppas ni får en mysig Lördag! kram kram

2010-11-27 @ 09:31:45
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback