Jag är i trotsåldern...

...för nu tänker jag minsann inte ligga hemma och glo i taket mer för att jag är sjuk!

Först måste jag bara berätta att: Jennie har kommit till insikt... "-Max KAN inte prata..." och tittar på oss. "-Nej han jamar, men det är prat fast på katters sätt". "-mmm" och fortsätter fundera.


Jag har fått kommentarer, denna morgon, som "Du behöver nog inte ha nån frukost, du blir ju mätt på all medicin" och om det ringer skulle jag säga "Tyvärr jag kan inte prata jag behöver tid till min medicin" och "Du kanske skulle behöva gå upp en halvtimme tidigare nu.."....


Ja, jag känner mig lite udda av att jag proppar i mig allt. Men jag måste kunna jobba! Och leva liksom! Sen blir det väl raka vägen till under täcket efteråt.

- Min "medicin"-lista för morgonen just nu: Fluoxetin, Prolaktas, Burana, Echinaforce-droppar (röd solhatt äger!), Finrexin, Noskapin och nu slutligen innan jag trampar iväg mot jobbet... Strepsils. ;)
Lite av detta hänger även på till jobbet ;)

                                                                                 


Kommentarer
Postat av: mamma

ÄlsDet verkar rörigt värre. Hoppas "det" hjälper bara..

2010-10-29 @ 11:26:39
Postat av: Linn

Herregud det var mycket grejer det, jag brukar aldrig ta någonting när jag är sjuk. Det brukar gå över lika snabbt iallafall. Iofs har jag turen att nästan aldrig vara sjuk tack o lov, en eller ett par ggr om året. Du är sannerligen en kassako för läkemedelsföretagen gumman, märker du någon skillnad på om du inte tar någonting alls? Borträknat halstabletter såklart, sådana avlider man ju utan! Nässpray likaså! Puss o kärlek

2010-10-30 @ 22:25:48
Postat av: T

Brukar inte ta ett dugg typ annars haha =) Men nu fick jag nog! puss

2010-10-31 @ 01:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback