Nu blir det Grease minsann!

                                        

                            För vem gillar inte musikal? Och vem gillar då inte Grease?

Gissa vem som ska bjuda sin mormor på Grease-musikalen som gör Sverige-turné nu...!


Igår bokades billettusarna till mormor, mig och mamma till Grease i Norrköping den 30/10. Toppenmysigt ska det bli! Mormor får den som 80-årspresent av mig och mamma. Tycker att det är en toppenidé vi kom fram till gemensamt efter att ha suttit och stirrat in i ticnets hemsida ett bra tag med telefonkontakt. :)
Kul att göra något ihop sådär med, det tror jag min lilla mormor kommer uppskatta mest av allt.


                                                  


Kommentarer
Postat av: mamma

Det blir nog Toppen..vad fina ni ÄR på kortet.

2010-10-13 @ 15:10:49
Postat av: Micki



Musikaaaaaal!!!



Jag vill också!



=)



Hoppas att jag får en lika fin present när jag fyller 80...

2010-10-13 @ 16:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback