Efter en tid på nya arbetet...

                            Det är inte lätt att hinna med bloggen numera... eller jag menar livet! 

                           

Jag jobbar för det mesta känns det som. Två dagar lediga i veckan har det blivit hittills, inte i rad dock och det är ett slitit jobb så då vilar jag mest ryggen och försöker hinna ifatt lite smått här hemma med allt vardagsbestyr som behöver fixas här också... Men jag trivs rätt bra att jobba på Scandic så jag är nöjd. Ogillar helgjobben bara, och skulle gärna slippa dem. Men man vill ju också visa att man VILL jobba så det är bara att köra på så mycket man kan!

Har alltså jobbat den här helgen med (kom precis nyss hem) och det har varit extra tufft nu dessa dagar så man är rätt mör. Men pang på't imorgon igen. Tyckte dock att de andra skulle jobba på mycket effektivt under förmiddagen eftersom jag inte kommer förrän efter lunch imorgon! Vi får väl se om de tyckte samma sak som jag ;) Måndag och just imorgon efter ytterligare evanemang i stora staden Linköping - det tillsammans där på hotellet är inget vidare kul kan jag säga :) Så skönt att man börjar senare då! :) Inte för att jag ska göra något roligt direkt under förmiddagen, men nödvändigt.


Det går mycket bra på jobbet och jag har fått in snitsen så att säga, så det går undan och blir fina rum ;) Så... Välkomna till Scandic Linköping City! ;D

Idag har jag cleanat på våning 6. Högst upp med fin utsikt och balkong! :) Jobbiga rum att städa men ändå lite skönt att strosa runt (läs stressa o slita) på en våning ensam sådär ibland. Dessa rum är på 29 moch har badkar och sketastor dubbelsäng. Och så här ser en stor del av rummet ut....

                            

Kommentarer
Postat av: Thina

vilken jättesäng, inte lätt att bädda de. Lycka till imorgon. kram

2010-10-10 @ 21:29:13
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: mamma

De som sover där blir nog glada, det ser rent snyggt o inbjudande ut.Oh, vilken säng!

2010-10-11 @ 10:40:13
Postat av: Thiniz

Britt, byt NAMN :)

2010-10-11 @ 17:05:00
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback