Kattfnatt, sjungande puckon o frukostidéer...

     

Såhär kan det se ut när man tittar på Idol förresten. Vadå brukar inte ni ligga såhär bekvämt när ni glor på tv? Jag kan stilen jag med emellanåt. Fasen så nice det är att bara slappa och skita i allt för ett tag, speciellt när man får se puckon som skämmer ut sig i tv. Skratt-tema hela veckan. Idol alltså. Men snart börjar allvaret. Allvaret gott folk! Ni ser väl Idol? Det har allt kommit med en del väldiga talanger. Det ska bli kul att glo på fortsättningen!

Annars då.. Jo dagen har börjat med gäspningar som vanligt. Hinkat kaffe och haft ont i magen, vet inte varför. Det om magen alltså. Förresten det är roligt det där med frukost ibland...
Kita vill ha tacos till frukost efter mitt inlägg igår, själv var jag extremt chokladsugen och käkade en snickers i största hemlighet innan jag ropade att frukosten var klar så att dottern iallafall skulle få något vettigt i sig.

Det man inte vet tar man inte skada av, eller hur var det? ;)


Kommentarer
Postat av: Underjord

Snickers till frukost? :p

2010-09-17 @ 11:58:02
Postat av: Thina

Ja, ljuvligt typ!

2010-09-17 @ 11:59:15
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: mamma

Ibland måste man ju bara...njuta...

2010-09-17 @ 13:58:14
Postat av: mamma

så avslappnad o skön Minus är!

2010-09-18 @ 11:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback