Nenne-shopping!


Igår blev det lite shopping faktiskt. Inte för min egen del då men till min lilla fröken Nenne Bus. Hon hade ju själv bestämt att mössan som skulle inhandlas skulle vara rosa så hon valde ut en söt en :) Det har ju börjat vara viktigt för henne nu vad hon ska ha på sig. Så snart får jag väl inte lägga mig i så mycket ;)
En tuff jacka, ett sött nattlinne och ett par tuffa jeansleggings fann vi med. Alltihop på Kappahl faktiskt. Jag som är en äkta H&M-shoppare annars och till och med hade rabattcheckar där.

                           

                                               Inte helt enkelt att fota kläderna ;)
                          

Ett besök inne på Ikea blev det med för lite köttbulleätning på deras restaurang. Och eftersom Jennie varit utan någon riktig lampa (en glödlampa i taket är faktiskt inte vidare snyggt ;)) så blev det en sån enkel blå med moln som jag inte ville ha förut. Känner att jag nu bara kräver NÅGON lampa därinne :)
 
                                          Jennie tyckte det såg ut som en hatt ;)
                                  
                                  


Kommentarer
Postat av: mamma



Måste vara riktigt ROLIGT med en s k Shopping-dag i dag.



2010-09-23 @ 19:35:40
Postat av: Thina

Ser jättemysigt ut

2010-09-23 @ 20:37:30
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Thiniz

Britt, byt ut mitt namn mot ditt :)

2010-09-23 @ 20:52:36
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Linn

Kläderna var jättefina!! Jag hade ALLT i rosa när jag va liten, typ :) Nu är basfärgen en annan om vi säger ;) Puss

2010-09-23 @ 21:11:14
URL: http://linnjennifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback