Sista helgen...

                          

Mitt lilla hjärta har somnat efter en busdag med sin pappa hos farmor och farfar. Mamma har sovit.



För
mamma partajade hos Carro med vin, förfestspel och lite vattenpipa. För mamma drog alldeles sjukt för sent ner till Crash (det var inte meningen). För mamma efterfestade hos Kim och Steffe inatt, och det var jättekul och trevligt. Tycker väldigt mycket om det här gänget. Så goa, omtänksamma och ärliga människor jag har fått äran att bli vän med.

Lite spindelterapi blev det också, en tigerfärgad Boris. Faktiskt lite spännande att utmana sig själv så till slut lyckades fegis-jag sätta mig i soffan och gå igenom vardagsrummet :) Vardagsrummet med en stor läbbig spindel i. En riktig spindel. Spindlar, usch och rys. Jag klarar verkligen inte av de varelserna. Men nångång kanske jag kan hälsa på Boris och då stå bredvid den inlåst innanför glas och med nyckeln i Kims ficka. Det vore kanske ett mål att klara av. Egentligen litar jag inte på att den där grejen med äckliga ben inte skulle komma ut på något sätt. Spindlar känner nämligen av att jag hatar dem och gör allt för att jävlas med mig. Året om. Inne som ute och precis var som helst. Häromdagen hade jag en stor en i mina kläder! Då lovade jag mig själv att aldrig gå ut på min balkong när mörkret kommit. Hade precis tänkt tanken att "vad skönt att det inte är en spindelbalkong". Hmm. Det är inte otur. De jävlas med mig för att jag önskar att de vore döda.

Det var sista helgen av alla de på raken hela sommaren som varit fullbokade. Jag ska försöka leva lite mer spontant nu. Och vila.

Kommentarer
Postat av: mamma

Oh,så SÖÖT, lilla Jennie. Ja, Boris skulle jag inte vilja bli kompis med.Men lycka till.

2010-09-06 @ 13:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback