Belle & Shawn - före och efter...

Minns hur stort besviken och ledsen jag blev när de bytte ut Belle i serien Våra bästa år som jag följt, oftast, slaviskt i 15 år ;D Jag älskade Belle, Isabella Black. När Martha Madison tog över rollen efter "den riktiga Belle" som jag säger ;p alltså Kirsten Storm... (bilden här nedanför) blev jag dessutom snopen över att just Martha fick rollen. Det blev inte bara ett nytt ansikte som Belle utan en hel personlighetsförändring skedde samtidigt som Martha inte alls var lik Belle till det mesta.

                                                            

MEN hennes älskade Shawn Brady fanns fortfarande kvar länge till... Nu har jag kommit ifatt lite av mina inspelade avsnitt och ligger bara 13 avsnitt efter :) Men till min stora sorg upptäcktes precis DETTA:

Jason Cook som spelat rollen Shawn under så många år nu har nu antingen bestämt sig för att lämna serien självmant eller som en del rykten säger fått sparken. Rollen fortsätter tack och lov men nu är det Brandon Beemer som spelar Shawn Brady. Jag blev inget vidare happy av detta heller må jag säga men de måste nog ha fått lite skit sedan Belle-bytet för nu har de iallafall lyckats hitta någon som kan spela Shawn rätt okej till prat och sätt. Utséendet kommer nog att fungera, där är det väl vanan det hänger på. Så.. Nu finns varken riktiga Belle eller riktiga Shawn längre... :/ But VBÅ --> still on of course.


Före....



Efter....


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag e oxå fast o spelar in varje dag! Jag ÄR MYCKET besviken på den nya Shawn tycker inte alls han e snygg. :( SOM tur är kommer gamla Philip tillbaka OCH gamla Belle så småningom, OCH det gillar jag! :)

2010-09-16 @ 16:27:53
URL: http://mindcooler.blogg.se/
Postat av: Thina

Fantastiskt att höra verkligen!!

Nä nya Shawn ä inte snygg, men han spelar rätt likt än vad jag kunnat se. Men bytet suger ändå!

2010-09-16 @ 16:32:27
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Underjord



En vacker dag ska jag börja titta på Våra Bästa År, bara motivationen infinner sig...:)

2010-09-16 @ 23:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback