Det väntas en liten

                           

Idag fick jag reda på att en av mina bästa vänner genom tiderna ska ha en liten bebis. Theodor ska bli storebror :D Fantastiskt! Jag och Alexandra umgicks flera ggr i veckan som mammalediga med hon Theodor och jag min lilla fröken Jennie. Theodor föddes endast TRE veckor efter min lilla tös så åldrarna var lika. Den här tiden med Sandriz är dessutom en av de bästa minnen jag har faktiskt. Så himla mysigt, roligt och underbart. Och så blev det vi igen efter några år isär.

Nu ska hon ha en liten plutt(a?) till, och jag är så jätteglad för deras skull! En otroligt bra nyhet efter en dessutom helt okej dag för min del med tre helt olika jobb.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

<3

2011-04-09 @ 13:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback