En av eftermiddagarna...

Nu kommer några pics från en mycket härlig eftermiddag i veckan då jag, Nenne, Anna och Viper var ute på långpromenad! Vi hade med oss bröd också att mata änderna med vid Stångån. Viper BORDE var aintresserad av att jaga fåglar men han är inte som alla andra av den rasen så han satt snällt och väntade, fattade inte varför vi prompt skulle umgås med ankorna liksom... ;) Underbara vackra hund, jag älskar den här voffsingen hur mycket som helst :) Det var jättemysigt att Anna följde med så det lär nog bli fler gånger snart om jag får bestämma. Och det får jag ju såklart! ;)












Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskar er, så mycket!

2011-04-15 @ 21:47:20
Postat av: Jag och Jennie

Och vi dig, SÅ mycket <3

2011-04-15 @ 21:48:26
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: mamma

Mysiga bilder...

2011-04-16 @ 11:07:07
Postat av: Vilka mysiga bilder. Kram på er

2011-04-16 @ 17:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback