Djuren vi såg var Bamse och Lille Skutt

                                        

Helgen som varit har varit mycket trevlig. I lördags var vi till Kolmården vilket ju var en underbar vistelse, men ack så jobbig..., som det brukar vara :) Jag slocknade på sängen i så gott som strålkastarljus efter bara två minuter sedan jag kommit hem ;) Men som sagt en mycket trevlig dag hos alla djuren!

Jennie hade berättat idag på förskolan om att hon varit i djurparken. Fröken A hade frågat vilka djur hon hade sett, och Nenne svarade "Bamse och Lille Skutt" Hahaha :)

Bland de egentliga djuren vet jag dock att delfinerna var det bästa även för henne, och hon tjatade om dem hela vägen från bilen tills vi kom fram till delfinshowen.


Igår var man till Norrköping en kortis och idag kom Milla med Nathalie hit till oss efter att vi jobbart/varit på förskolan. Tråkigt att Nenne var så trött och gnällig bara (nu sussar hon middagsluren, skönt - den var otroligt välbehövlig).
Bilder på min söta guddotter kommer sen :)


Kommentarer
Postat av: valrossen ;)

En Valross stötte ni visst på oxå :P

2011-08-30 @ 09:26:15
Postat av: Thina

Ja just det, det också! Bamse, Lille Skutt och en Valross! ;D

2011-08-30 @ 11:52:40
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: mamma

vad roligt med lilla skutt o bamse, vem vet det kanske rentav var Rolles son Linus..Han jobbar ju som det ibland..tänk att stor o lillCamilla var på besök..

2011-08-30 @ 13:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback