Så "gott" som död

Kände plötsligt ett starkt intresse av att blogga igen. Med ett mycket kaosliknande liv sedan månader tillbaka, som mest handlat om överlevnad, så har varken kraft eller lust infunnit sig.
Sedan måste jag väl påstå att det kändes tråkigt när min älskade bebis (min kamera) hastigt gick bort för några månader sedan. Den drunkade i toaletten, vilken död! Olyckor är framme fortare än man hinner blinka när man har huvudet fullt. Jag fotade ju dagligen för att ha lite bilder att slänga ut i inlägg, mycket trevligare så :)
Nu tar jag inga bra bilder längre, men jag räknar förstås med att få råd till en ny kamera så småningom.


                      
                        
                    



Hoppas ni kommer tillbaka till mitt place här, tycker det är trevligt med läsare och gärna kommentarer. Men förstår varför er lust sinat om man säger ;)

Har ni haft en fin dag? Hörde att denna helg skulle ha den sista sommarvärmen, så jag hoppas att ni har tagit tillvara på dagen och tar tillvara på morgondagen! Kram från mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan få köpa min som e vattentålig :)

2011-08-28 @ 00:34:04
Postat av: Anonym

varför tog du bort inlägget?

2011-08-28 @ 00:46:20
Postat av: Me myself and I

Vem skriver? Har inte tagit bort inlägget :) Om du "anonym" inte kan se det beror det på att blogg.se krånglar som det gör emellanåt. Vad har du för kamera?

2011-08-28 @ 02:58:24
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback