Balettmorgon...

                         

Igår hände en stor sak i mitt liv, men det tar jag inte än! Kan säga så mycket som att det blev jäkligt bra iallafall! ;D

Men istället vill jag ju berätta om det med Jennie som jag skrev att jag skulle tala berätta om. Och imorgon är det ju dags igen för det här roliga :)
 
Min lilla fialotta har ju faktiskt börjat dansa balett! Eller ja, hon går Förberedande balett som handlar mycket om kroppskännedom, lust och lek. Hon tycker att det är jättekul och det känns som en toppenbra sak för mig att göra med henne en dag i veckan. Så upp från min sovmorgon imorgon då och iväg mot balettskolan med min älskade dotter. Är glad att hon fick börja ett år för tidigt för hon älskar ju att dansa!

Idag var jag även iväg och hjälpte henne få tag i ett par bra små skära balettskor. Det kom en kvinna från Göteborg som åker runt nångång om året om säljer just balettrealaterat, eftersom det inte finns i affärerna. Även om inte outfiten i övrigt är så viktigt till så små barn som 4-5 åringar så är skorna det, just för att få bra grepp i golvet oså. När det gäller hennes balettkläder... så gick det inte så bra att försöka gå dit i vanliga tights och tröja för en prova-på-gång! Nej, hur kunde jag tro det! Barnet mitt ville ju MED ha "klänning" och det skulle då ske NU! ;) Envisa unge!

Nu lite fixande här hemma och så sängen snarast. Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Gissar att du äntligen piercat dig ;) Pussokram

2011-02-11 @ 23:27:19
Postat av: Thina

Linn DET var längesen ;) Har du missat det =0 Den hade jag ju till o med på din fest haha ;p O massa i öronen med. Men du är liiiite på r ätt spår om man säger.....

2011-02-11 @ 23:46:33
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback