Den 21 februari 2008, kl 18.21 kom vår guldlock!

                 

Vi upptäckte när vi sjungit klart för vår älskade lilla Jennie, att vi hade sjungit PRECIS PÅ MINUTEN när Jennie föddes. Det var häftigt :) Helt utan någon som helst tanke på tiden. 

                 
                 
                  
                 
                 
                 
                  
                 
                 
                 
                 
                 
                 

En mycket lyckad födelsedag tyckte Jennie. Fina presenter, tårtkalas och många ballonger! Men det bästa av allt var nog det efterlängtade firandet på förskolan då hon fick bjuda på glass och bli sjungen för :)

Min slutsats av att min dotter haft sin treårsdag är att man kan visst få känna den där pirriga mäktiga känslan av en födelsdag igen, så som när man var liten. Men nu känner jag det när mitt barn fyller år istället. Var jätteivrig att få fira henne och se henne stråla av lycka över att vara så speciell, och ha sin egna dag. Mitt älskade lilla hjärta.

Kommentarer
Postat av: mamma

Oh, vad FINT ni gjort..för eran lilla tjejs egna "dag".Ett riktigt kalas.,så fint så fint.

2011-02-26 @ 10:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback