Porterstek och 40 grader het!

Hej hopp! Här har man haft en finfin helg med porterstek hos killbästisens mamma Yvonne och Lasse :) Det satt riktigt bra i magen återigen och jag hoppas på många härliga repriser i livet :) Nu är det i och för sig så att jag inte menar maten som störst, utan mer umgänget förstås! <3 Mitt hjärta älskar de här människorna.
En del gott vin tog min kropp emot också. Inte mig emot ALLS som ni vet :)

Natten till söndagen sedan var inte lika rolig, jag blev dyngsjuk. Har nog verkligen inte varit så sjuk sedan barnsben! Ungefär 40 grader berättade termometern, och stackars lilla jag som i vanliga dagar har minustemp på ynka 36,4 nästan jämt. Jag trodde faktiskt inte jag skulle bli frisk igen någonsin! Men nu börjar jag repa mig som tur är. Vilket helvete man tog sig igenom. Och sängen min också! Jag kunde vrida ur både lakan och kläder när sjukdomen bestämde sig för att börja lämna lilla mig. Det är ingen överdrift även om jag i normalt fall skulle tro att nån överdrev ett par tre smulor den som sa så. Men nu så iallafall börjar det gå åt rätt håll, tack och lov.

Hoppas ni andra klarar er någorlunda mot all sjukdomsskit som härjar. Både förkylningar och maginfluensor verkar ha riktigt skojigt nu!

                             

                             


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser verkligen gott ut

2011-02-09 @ 12:00:07
Postat av: mamma

verkar super gott, men sover Yvonne...ser snäll ut..

2011-02-09 @ 21:58:04
Postat av: Me myself and I

Supergott!

Hehe nä hon blinkar bara ;) Säg inte så, då får jag inte lägga ut bilder på henne mer haha!

Dem är underbara de där två!

2011-02-09 @ 22:18:20
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback