Sov sött!

                          
(Nya Hello Kitty - pyjamasen uppskattades enormt och jag tycker den är superdupersöt! :) Köpt från H&M online)

Nu sover min skrutt sedan en stund tillbaka, vi har haft en fin eftermiddag, efter förskolan, tillsammans. Det trots att min vad-det-nu-är-sjukdom på något sätt vänt mot hållet vi inte hoppats på.

Febern kollade ju läkaren och den var allt igång, men nu är den högre igen och jag brinner! Vill hoppa i en isvak (Jag behöver: 1, Barnvakt (eventuell för all framtid) 2, Isdubbar (så att jag iallafall har någon chans att bli frisk).

Men tillbaka till allvaret då.. (vad tråkigt det lät!)
Börjar faktiskt oroa mig lite för vad det är för en infektion som satt sig. För feber och halsont behöver tydligen inte vara en infektion just i halsen hörde jag ryktas om...
Hoppas SÅ att det ska försvinna så jag kan få börja leva igen och så att det inte är något mer allvarligt. Gärna helst innan fredag med så jag slipper gå tillbaka för nya provtagningar.

Nu blir det sängen. Och det tycker jag att ni med ska ta o tänka på vid det här laget! Godnatt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback