Fina unge! <3

Det är så roligt med barn. Deras fantastiska utveckling och deras härliga tankar! Jennie som är en riktig liten tänkare har vi fått höra både det ena och andra från kan jag tala om ;) Det mest roliga är att se hur hon funderar innan hon utbrister något finurligt :)

Igår morse blev jag sådär sjuk som jag förutspådde efter att ha känt några symptom. Hade dock barnvakt igår av farmor o farfar, tack och lov! Så jag låg i sängen hela dagen tills snuttan kom hem igen. En rätt jobbig natt har det varit, en timmes nattning mellan 20 och 21 igårkväll - när jag själv somnade och vaknade fem gånger! Fick gå upp 4 ggr mellan 24 och 06... ja och nu sitter vi här vid Bolibompa och datorn...



                                        Fick lite värme från min söta tjej imorse... <3

                                       Jennie när hon tar min hand: Du är JÄTTE-jätte-varm!
                                       Jag: Ja, det är för att mamma har feber gumman.
                                       Jen sätter sin lilla hand på min panna: Jag är ledsen för dig.
                                       Jag: Är det för att jag är sjuk?
                                       Jen: Mmm..


                                      


Kommentarer
Postat av: mamma

Gulligt sagt av en gullig tjej med gullig jacka..

2011-01-08 @ 13:30:01
Postat av: Carro

Gullig tjej <3 Lik sin mor <3

2011-01-08 @ 14:06:45
URL: http://linaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback