Popcorn kan rädda er

                                                               Jennie fixar popcorn!                           
                           

Godmorgon... eller ja för mig känns det som att det var vääääldigt längesen det var morgon nu men jag antar att inte alla ser det så? ;)

Igår var pappa Maracus här och lekte med Jennie medan jag försökte sova bort min feber. Sagt och gjort, idag mår jag feberfri men fruktansvärt ont i huvudet och förkyld ännu. När pappa skulle gå hem sen på kvällen för att göra sig klar för lite party så blev Nenne ganska ledsen :( Och jag fick värsta flashbacken från när jag var liten och pappa fick åka extra rutter på vägen hem till mamma med oss, eftersom jag var så ledsen att behöva skiljas från honom. Kaos inuti kände jag, jag som måste vara stark och vuxen speciellt nu. Men jag ryckte upp mig på nån minut och föreslog popcornkalas i soffan. Så, då blev vi glada igen! ;D


Kommentarer
Postat av: mamma

tur att pop-corn finns

2011-01-09 @ 13:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback