Finbesök som fan!

Förra helgen var en av de bästa vännerna för mig, HOS mig :) Mest lycklig att de kom, Alexandra och sin fina familj. Alexandra, Janne och Theodor. Jag bjöd även in Jennie och Marcus förstås. För jag tyckte att Alexandra borde träffa min snutta med och framförallt att Nenne och Stojjan borde ses igen efter så lång tid. De lekte och busade på :) Lite skillnad mot förr när Stojjis verkligen körde på och Jennie var skitkänslig mot höga ljud och "stojjeri" haha :) Underbara ungar. Och jag bara kände ännu mer hur jävla mycket jag faktiskt saknat saknat saknat! Min älskade vän är ju gravid igen och ska till hösten ha sitt andra barn. Med andra ord, Theodor ska bli storebror, det är stort! :) Underbart!! Tycker SÅ mycket om er!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback