Puss min extramatte!

                                                            Puss på dig gulle!

                           

Här är en av de fina underbara som jag tycker så högt om i livet (och jag tackar för att det är extremt ömsesidigt ;)). Viper! Nästan hemkomna efter en regnig, men skön, promenad. Är väldigt glad att jag har fått lära känna honom. Så mycket kärlek alla våra djur runt omkring oss ger, skulle aldrig leva mitt liv utan djur, speciellt katter för mig, men hemskt gärna en vovve nångång också! Och en flatcoated retriever som denna här vore ju inte helt dumt kanske ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

När ska ni gifta er, han är ju så käär..ni är underbara, som sagt, djur ger mycket kärlek.

2011-05-07 @ 10:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback