Vinter i maj?

                     
                      

Nå, vad tycker vi om detta?? Chocken var inte så liten, vill jag tala om, när jag efter ett par timmar i soffan igår med neddragna persienner tittade ut.... Den 3 maj och SNÖ!?! Nyligen låg folk utanför här i bikini och solade för att försöka påbörja sommarens bränna, och vips så blev det vinter igen! Inte helt okej enligt min smak.

Kallt som sjutton idag med, men det har bara snöat lite en gång som jag utsatts för iallafall. Hemma efter förmiddagsjobb och lagar mat samt tvättar. Ska snart iväg igen, för att ta min älsklingsvovve på en långpromenad. Vinterjacka, halsduk, mössa och vantar hänger med mig...

Kommentarer
Postat av: mamma

Fint med vinter i Maj..helt sjukt ju...fin blomkanna o rätt färg.

2011-05-05 @ 09:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback