Bättre sent än aldrig....

Min nya kamera måste ju förstås få ett inlägg här, den som bidrar till inläggen numera :)

På juldagen for jag fort som attan iväg, innan nästa julfirande, för att inhandla bästa kompaktkameran för de sparade pengarna inkl julklappspengar. Så gött det kändes, så gött! Så, nu är året räddat! År 2012, jag och min Power Shot S95 ska ha många trevliga stunder tillsammans <3

Efter nästa jul blir det år 2013, jag och systemkameran min, kanske inte den bästa vad gäller en sådan men en bra förstås. Sedan kan jag börja min fotokarriär! ;)

Denna är iallafall så nära en systemkamera man kan komma och fortfarande ha den i jackfickan, precis mitt behov just nu. En kamera som alltid är med.

Jag är ju inte bästa fotografen men kameran tar iallafall väldigt bra, skarpa bilder vilket ju hjälper amatör-Thiniz på traven! 

                           

                                                                Första bilderna...

                           
                           
                           
                           
                           

Kommentarer
Postat av: mamma

lycka till med kameraäventyret

2012-02-16 @ 19:27:43
Postat av: Me myself and I

Tack sötmammi <3

2012-02-16 @ 20:07:56
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback