Den lilla grå...

                             
 
Ja, inte ska livet vara lätt inte! Minus kraken spyr femtioelva gånger per dag överallt, får inte behålla mat och vatten. Efter rådfrågning på Valla djurklinik har vi nu bytt kost och köpt kosttillskott som ska förbättra magbalansen. Tror ni han äter maten då? Han fick i sig några kulor om man gav honom ur handen, pulvret vi strödde på förstörde tydligen hans aptit. Men men det verkar kvitta, han spydde upp den mat han fått i sig och vattnet han drack efter ca 3 minuter. Blir att avvakta till torsdag, sen ringer jag igen.

Detta är bara för mycket. Allt är pest just nu ÄNDÅ. Måste Minus vara dålig med? Bryter ihop på allt snart. Tack och lov för att man har familj som bryr sig <3 Tack Britt för att du orkar ställa upp även när du har mycket omkring dig med allt du med, du är bäst.

Vill bara få må bra igen, få tillbaka min kropp och kunna andas normalt. Få tillbaka livslusten, glädjen och orken. Ta tillbaka mina intressen, ha lust att träffa folk och orka prata i timmar i telefon. Men det SKA komma tillbaka! Det är ett jävla skit-tillstånd jag befinner mig i och det enda man kan göra åt det är att tänka framåt, jag VET att allt blir bra igen, kanske bättre än någonsin! Jag tappar iallafall inte glädjen om och längtan till framtiden.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänker på Dej lilla Minus

2012-10-02 @ 18:25:05
Postat av: vecca

tävla gärna om en babyfilt hos mig
http://www.nattstad.se/vecca?id=4434463

2012-10-15 @ 22:18:10
URL: http://www.nattstad.se/vecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback