Första julklappen ever...


...blev helt perfekt! Tyvärr kom Milla bara med snö som försvann fort, men snart kanske det blir vitt ute igen. Det tror ni väl va?! Jennies första julklapp blev en röd pulka, av Milla, som hon tycker fungerar utmärkt även inomhus. Hon har bara provat den inne än sålänge i och för sig men det var ju jättekul! Och den är jätterolig att bara leka med också hihi.

Här på bilderna är från idag hos Jennies farmor och farfar. De arbetade dock och Marcus med, men eftersom jag var lite orolig över min onda rygg så hjälpte Sylvia mig idag med lite bebis-bärande oså =) Det kändes jättebra för ryggen min behövde allt få vila! Det var visserligen inte de bästa sängarna vi sov i inatt.. Inte några sängar för folk med onda ryggar alltså! Men skönt att vi stannade där iallafall.

Även trevligt att få umgås en del med Sylvia idag. En riktig slappardag dessutom. En välbehövlig sådan.







Kommentarer
Postat av: Elina

gud vad söt dotter du har!

2008-12-16 @ 09:51:15
URL: http://thegloryoflife.blogg.se/
Postat av: freyda

SE twilight :) du kommer älska den! jag ska kolla på den idag, för tredje gången ;p

2008-12-16 @ 11:58:26
Postat av: Jessan & Milo

sötnos!

2008-12-17 @ 22:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback