Hon dansar till det mesta!

Tänk er GRÖT MED HALLONSMAK! Javisst, det låter helt fantastiskt gott och nyttigt och som om man inte skulle få nog någonsin av den gröten. Så nu har Jennie varit och shoppat fullkornsgröt med bl.a. hallonsmak, vi får se vad hon tycker imorgon när hon äter nya gröten ;)

Vi var ute på en promenad förut jag och lillhjärtat. Hon upptäckte fåglar som kom ett gäng högt uppe i luften och lät en del, vad spännande! Jennie älskar musik, saker som låter, toner.. ja allt sånt! Och hon brukar ju som känt "dansa" i takt till allt sådant. Vad jag inte visste innan vår promenad var att hon även kan dansa till gnissel! Jag höll in bromsen på vagnen några gånger i en backe och hon dansade varje gång, knasfia.
För jag har väl nämnt att hon dansar till dammsugarljudet..... ;)

 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken söt liten tjej:) Ditt barn?



Va mycke snö ni se rut o ha, här finns ingen:P Vart bor du då?

2008-12-29 @ 19:37:02
URL: http://grynet86.blogg.se/
Postat av: tezzan

gröt med hallonsamk låter ju jätte gott den skulle jag vilja testa ;) den barn gröt med banan smak e ju jätte god ;) jag e knasig som gillar barn gröt ;)



2008-12-29 @ 20:58:28
URL: http://kulliz802.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sötaste Jennie.. saknar såå!!

2008-12-29 @ 21:10:26
Postat av: Marcus

Vad söt hon är i sin åkpåse. :) Uj vad man saknar henne när man jobbar, men sen när man kommer hem är man för trött istället.

2008-12-30 @ 07:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback