Julaftonsmorgon med strumpor!

Japp! I och med vår lilla trollunges ankomst till stora världen så har vi ju nu infört JULSTRUMPA. Hon blev mycket glad för sina vatten-djur som tomten hade lämnat. Efter Jennies julstrumpeöverraskning undrade Marcus om inte JAG med hade varit snäll i år? Mjo, det har jag ju förstås tänkte jag och inte mer. "Ibland måste man titta lite extra" var nästa kommentar. började jag undra en hel del och traskade in i sovrummet där Bus-Marcus, hrrm Tomten menar jag, hade smygit dit en socka med ett paket i :D Jösses vad glad jag blev! Det var min första julstrumpa någonsin hihi. Inuti var det ett jättefint kamerafodral. Tomten vet allt vad man behöver! Fast jag förstår att det inte alltid kan vara så lätt att hålla reda på mått och storlekar osv för tomten som har så många klappar att hålla koll på. Ja, så han får nog lämna tillbaka den på MediaMarkt för den var för liten tyvärr =( Men jag var superglad ändå, vilken surprice!

Jag ska skriva mer om vår jul sedan, men nu är risgrynsgröten på spisen och vi ska smaska i oss lite.

Jag hoppas att ni alla har haft en riktigt god jul och önskar er en god fortsättning på det här året. Och ta det nu lugnt alla partyglada ikväll ;D


   
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback