Kvälls"pigg"/Morgontrött?

Det är så konstigt, jag känner verkligen inte för att sova!

Ändå är jag ju trött och jag vet ju att jag kommer undra imorgonbitti hur jag inte kunde vilja sova nu.
Varför fungerar man så egentligen? Eller man och man. Kanske ska försöka hålla mig till jag. För alla fungerar ju inte så! ;p På morgonen önskar jag att jag lagt mig tidigare kvällen innan och tänker att jag "absoluuuut ska lägga mig tidigt i kväll" (så tidigt som går förstås). På kvällen tänker jag att det kvittar när jag lägger mig för jag kommer vara lika trött ändå morgonen efter.....  Fungerar ni som jag?
Konstigt också antagligen, att jag skriver detta inlägget NU på kvällen, kanske är det på morgonen när man är dödstrött och ångrar sig man kommer på dessa tankar annars? Tur att vi är olika hörni! ;D


Kommentarer
Postat av: Marcus

Hehe, sådär funkar jag också, fast det vet du ju redan. Lustigt att det ska va så tråkigt att gå o lägga sig, när det är så skönt att sova. :)

2008-11-14 @ 08:12:41
Postat av: Thina

Ja hihi du o jag i ett bananskal!

2008-11-14 @ 08:46:44
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: bente

likadant för mig gumman kram

2008-11-14 @ 15:23:40
Postat av: Sandra

jag med:D!!

Dumt dumt!

2008-11-14 @ 15:42:37
Postat av: Christina

Jupps! =)

2008-11-14 @ 22:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback