Svar: Morgonjättetrött

Så var morgonen förbi, förmiddagen är här och dagen närmar sig.. eller nåt sånt. Jag och lilla grynet har ätit gröt nu båda två, nyttiga människor är vi. Eller jag ser till att den lilla är det iallafall ;) Jag har diskat och fixat lite och jag är såklart dyngtrött! Varför gick jag inte och lade mig tidigare igår?

http://superthiniz.blogg.se/2008/november/kvallspiggmorgontrott.html

Jennie sover nu och jag vill sova men funderar fortfarande på om jag ska tvinga mig själv att vara vaken ändå. Det är ju jobbigt nu men har fördelar i längden.


Kommentera mera i förra inlägget tycker jag!


Kommentarer
Postat av: tina

haha, det är den jag köper, och knep och knåp eller vad den heter. Men jag köper dom med en "penna" på. ((: Haha. dom andra är ALLDELES för svåra. Haha.



Jag lägger mig alltid alldeles försent. ): man lär sig aldrig. haha

2008-11-14 @ 12:12:26
URL: http://tinys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback