Beslutsångest!

Tänk att man kan ha sån beslutsångest som jag har! Och då är jag ändå inte FISK utan the-best-of-lejon. Den här gången handlar det om en stolsdyna (!) Ja, jag vet det låter helknas. Men jag gillar ju inredning och vill att en så pass dyr dyna ska passa i vårt kök. Vi kan ju inte byta så lätt sedan vid ev ånger.

Stolen är ju beställd och nu ska det beställas en finfin dyna till den från Polkadot design. Jag velade jättemycket igår och hade bra åsikter om alla färger. Men till slut kom vi överens om färgen Grön. Problemet nu är bara det att jag har börjat vela igen.. Såhär kan det se ut när jag är igång med min beslutsångest:

Brun = Passar till köket hur vi än ändrar där i framtiden. Passar både tjej och kille vid eventuell tillökning.
Grön = Passar till köket som det ser ut nu (men jag har lite idéer om förändring). Passar båda könen. Skojig färg.
Rosa = Så sött och flickigt precis som Jennie! Mysig färg och skojig för barn. Passar ev till det jag tänkt med köket vid förändringen.. (Till Marcus lycka ska jag väl nämna att vi inte ska ha ett rosa kök alltså ifall någon fick för sig! ;))



Stolen kommer att vara med i flera år och om vi skaffar fler små så kommer den att gå i arv...

Kommentarer
Postat av: Christina

Röstar för brun, tror det syns minst på den om det skulle råka bli en fläck som inte går bort helt... :-)

2009-04-23 @ 23:22:18
Postat av: Marina Bengtsson

Jag säger brun, funkar alltid, okej att grön fungerar med om det blir en kille nästa gång eller så, men brun känns lite mer lättmöblerat med.

2009-04-24 @ 06:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback