Cappuccino utan mjölk



Jag unnade mig en cappuccino på stan igår, självklart laktosfri. Nu råkade jag säga det som man läser på den del sådana saker, d.v.s. mjölkfritt. Hon i kassan tittade på mig som att jag var idiot typ. Så jag  rättade mig rätt snart till "laktosfritt tack". ;)

Jag, Alexandra och Andreas ville sitta ner ett tag och så att Theodor kunde få lite välling. Båda barnen var dock rätt griniga nu och när Jennie inte fick dricka mitt varma kaffe efter att ha tjatat femtioelva gånger så blev hon rätt putt på mig och vill ner men ändå inte, ville ha allt men ändå ingenting. Men väl i vagnen sen ville hon vila så då förstod jag hennes anledning till surheten ;) Hon missade förstås inte skoshoppingen men sen somnade hon faktiskt och sov ganska länge.

Kommentarer
Postat av: Wickii

Jag förstår att hon kollade konstigt på dig. =) det är ju fortfarande mjölk och det är ju A-O i en cappuccino KRam på dig och hoppas ni har det bra=)

2009-08-06 @ 11:40:25
URL: http://wickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback