Ambulansfärd

Idag är det Maj-Britts 80-årsdag. Om exakt två månader fyller vår lilla skruttunge 2 hela år! Tiden rusar iväg.
Och i lördags blev min kärlek 30 år. Han var nog 20 när vi träffades tror jag :) Hans födelsedagsäventyr, båda två överraskningarna, var väldigt lyckade. Ska berätta mer om det senare.


I natt var det kaos. Marcus fick ett gallstensanfall i gårkväll som varade länge... Ja, jag har inte ens sett honom bli av med det eftersom allthär slutade med att jag ringde 112 (trodde nästan att han skulle försvinna från medvetandet) och ambulansmännen gav honom en spruta på badrumsgolvet där han låg och skrek av smärta. Den hjälpte inte. Han fick sedan morfin i ambulansen hörde jag - som tyvärr inte hjälpte det heller. Fortsättningen vet jag inte så mycket om ännu. Han kommer hem om någon timma med hjälp av hans föräldrar som även hämtar med sig Jennie så att vi ska få sova. Tycker så otroligt synd om Marcus :(

Jennie säger att pappa fick hjälp av doktorn och att han ska få plåster på magen. :) Försöker förklara lite lättsamt för henne så att hon inte blir rädd efter i natt. Men hon verkar ta det bra och hon vet att pappa snart kommer hem.

Kommentarer
Postat av: tezzan

usch då :( tänker på er ;) hoppas han kan en tid operation snart så han slipper gallstens anfall. kram

2009-12-21 @ 12:37:31
Postat av: hella

ojojoj!!! hoppas det går bra och dom tar ut skiten istället nu!!!

2009-12-21 @ 13:02:42
URL: http://kezia.bloggagratis.se
Postat av: bente

usch jag lider så med marcus då jag allt för väl vet hur det är, hoppas han är på fötter snart. Tänker på er kram

2009-12-21 @ 19:32:20
URL: http://enmammasbekannelser.blogg.se/
Postat av: sarase

aaaj.. gallsten är inte skönt! har inte haft det själv men jag vet att det gör förjävligt ont! Hoppas det gick bra sen.. Krya på Marcus! Kram igen!

2009-12-23 @ 11:44:40
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback