Äntligen händer det något!

Marcus blir opererad akut idag, skönt! Tack o lov. På grund av ännu mer förändrade levervärden idag. Hoppas han repar sig fort sen. Som jag lider med honom och önskar att jag kunde vara där efteråt! Bara skit verkligen det här året. Med alla som varit sjuka och flera som lämnat oss i sorg. Så nu kanske iallafall 2010 kan bli ett bra år när han blir opererad INNAN det nya året faller in. Nystart med mycket och nu börjar jag längta till nästa år då jag tror på att det iallafall blir mycket bättre än det som varit nu...

Så så är läget just nu.

Och ungefär denna tiden förra året åkte farmor in till sjukhuset och opererades med. Härliga nyårsaftnar! Fast vi är glada för att detta blev av nu trots allt.

Kommentarer
Postat av: mamma

tänker på er....

2010-01-01 @ 11:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback